Κάθε τρακτέρ αποτελείται από :
τρακτερ όπως επιθυμεί. Κατά τη σχεδίαση δίνεται σημασία στην άνεση του χειριστή
(προσιτή απόσταση καθίσματος τιμονιού, αναπαυτικό κάθισμα, εργονομικά χειριστήρια).
4. Τους μηχανισμούς πέδησης, οι οποίοι διευκολύνουν το χειριστή τόσο για την
ακινητοποίηση του τρακτέρ όσο και για την πραγματοποίηση στροφών, χρησιμοποιώντας
ανάλογα το δεξί ή το αριστερό φρένο.
- Το κορμό (το σασί), είναι παρόμοιο με του αυτοκινήτου κατασκευασμένο από χυτοσίδηρο, πάνω του στηρίζονται ο κινητήρας, το σύστημα μετάδοσης της κίνησης, οι μηχανισμοί οδήγησης και πέδησης, το ντεπόζιτο, τα φανάρια, το κάθισμα, η καμπίνα, κλπ.
- Το κινητήρα, ο οποίος είναι εσωτερικής καύσεως που μετατρέπει τη πίεση που αυξάνεται μέσα στο κύλινδρο από τη καύση του πετρελαίου σε περιστροφικό έργο στο σφόνδυλο (βολάν). Τα επιμέρους τμήματα του είναι :
- Το σύστημα παραγωγής και μετατροπής της κίνησης.
- Το σύστημα εισαγωγής αέρα και εξαγωγής καυσαερίων.
- Το σύστημα λειτουργίας των βαλβίδων.
- Το σύστημα καυσίμου.
- Το σύστημα λιπάνσεως.
- Το ηλεκτρικό σύστημα.
τρακτερ όπως επιθυμεί. Κατά τη σχεδίαση δίνεται σημασία στην άνεση του χειριστή
(προσιτή απόσταση καθίσματος τιμονιού, αναπαυτικό κάθισμα, εργονομικά χειριστήρια).
4. Τους μηχανισμούς πέδησης, οι οποίοι διευκολύνουν το χειριστή τόσο για την
ακινητοποίηση του τρακτέρ όσο και για την πραγματοποίηση στροφών, χρησιμοποιώντας
ανάλογα το δεξί ή το αριστερό φρένο.
5. Το σύστημα μετάδοσης της κίνησης. Σ’ αυτό περιέχονται ο συμπλέκτης, το σασμάν, το
διαφορικό. Δίνει
τη δυνατότητα στο χειριστή να συνδέει και να αποσυνδέει το κινητήρα από
τα μέσα
πρόωσης και από άλλους κινητήριους μηχανισμούς χωρίς να διακόπτεται η
λειτουργία του.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου