Ξεβιδώνουμε την τάπα του ψυγείου.
Όταν ο κινητήρας του τρακτέρ είναι ζεστός πρέπει να
καθυστερήσουμε το άνοιγμα ώσπου να πέσει η θερμοκρασία του ψυκτικού υγρού, μετά
χαλαρώνουμε την τάπα του ψυγείου γυρνώντας την σιγά- σιγά προς τα αριστερά κατά
ένα κλικ, για να εκτονωθεί η πίεση. Όταν η πίεση πέσει, γυρνάμε τη τάπα μέχρις
ότου βγει από τη θέση της. Η στάθμη του ψυκτικού υγρού πρέπει να είναι στη μέση
του λαιμού του ψυγείου (1,5-4 εκατοστά κάτω από το στόμιο) και σε κάθε περίπτωση να καλύπτονται οι κυψέλες. Ο κενός
χώρος στο ψυγείο χρειάζεται για τη διαστολή του υγρού.
Αν υπάρχει απώλεια υγρού τότε συμπληρώνουμε την ποσότητα που
απαιτείται με 50% από αντιψυκτικό υγρό και 50% καθαρό νερό χωρίς άλατα (νερό
βροχής) . Κατά την μίξη ρίχνουμε το
αντιψυκτικό στο νερό και όχι αντίστροφα.
Αν η απώλεια είναι μικρή συμπληρώνουμε μόνο με καθαρό νερό.
Τοποθετούμε τη τάπα του ψυγείου στη θέση της στρέφοντας την
προς τα δεξιά μέχρι να διαπιστώσουμε ότι έφτασε στο τέλος της περιστροφής της.
Χρειάζεται προσοχή όταν η θερμοκρασία του ψυκτικού υγρού
είναι υψηλή, υπάρχει κίνδυνος να εκτοξευτεί ζεστό ψυκτικό υγρό και να κάψει τον
χειριστή.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου