Δευτέρα 30 Μαΐου 2011

Κόλλημα ελατηρίων πιστονιού

Λόγοι, εξ' αιτίας των οποίων κολλούν τα ελατήρια του πιστονιού ενός κινητήρα τρακτερ :
  1. Μεγέθυνση του διάκενου των υποδοχών που υπάρχουν στο πιστόνι, στις οποίες εφαρμόζονται τα ελατήρια εξ' αιτίας της φθοράς του πιστονιού από υπερβολική χρήση.
  2. Απώλεια της ελαστικότητας των ελατηρίων λόγω φθοράς από τη χρήση για μεγάλη χρονική περίοδο.
  3. Πολύ υψηλές ή χαμηλές θερμοκρασίες του υγρού ψύξεως στο χιτώνιο.
  4. Κακή καύση.
  5. Παλαιό λιπαντικό.
  6. Κακή ποιότητα πετρελαίου.
Κόλλημα ελατηρίων πιστονιού

Κυριακή 29 Μαΐου 2011

Γενικές πληροφορίες για το trakter-japan.blogspot.com

Πληροφορίες σχετικά με τα εργοστάσια κατασκευής τρακτέρ στην χώρα του ανατέλλοντος ηλίου. Την ασφαλή ταχύτητα που πρέπει να τηρείτε, την προσοχή που πρέπει να δίνετε κατά τον έλεγχο λειτουργικών εξαρτημάτων (επιθεώρηση τρακτέρ) ή κατά την οδήγηση τρακτέρ μπορείτε να βρείτε στο  trakter.


Λεζάντα του blog

Δευτέρα 2 Μαΐου 2011

Μπεκ ή εγχυτήρας

Μπεκ : Έχει κυλινδρικό σχήμα, αποτελείται από τον κορμό, τη βελόνα, το ελατήριο και το ακροφύσιο.
Περιγραφή Μπεκ
Είναι το τελευταίο εξάρτημα του συστήματος τροφοδοσίας μιας πετρελαιομηχανής. Βρίσκεται στην κεφαλή του κυλίνδρου ενός κινητήρα τρακτερ. Σκοπός του είναι ο διασκορπισμός, η νεφοποίηση συγκεκριμένης ποσότητας πετρελαίου μέσα στο χώρο καύσης σε ορισμένο χρόνο.
Σημεία τοποθέτησης μπεκ 
Δείγμα Μπεκ 
Η λειτουργία του είναι συνήθως υδραυλική. Το καύσιμο φθάνει από την αντλία τροφοδοσίας έχοντας αυξημένη πίεση (μεγαλύτερη δύναμη) με αποτέλεσμα να πιέζεται το ελατήριο και να σηκώνεται η βελόνα. Το πετρέλαιο περνάει, εξαιτίας της μικρότερης διατομής του ακροφυσίου και της μεγάλης διαφοράς πιέσεως διαχέεται υπό μορφή σταγονιδίων (ψεκάζεται) στο χώρο καύσης.   

Τρίτη 26 Απριλίου 2011

KUBOTA

Η σειρά Aste είναι μια γκάμα μικρών τρακτερ της  KUBOTA που διακρίνεται για την ομοιομορφία των μοντέλων της, με σχεδίαση που τονίζει τις καμπύλες γραμμές και τις έντονες γωνίες, προσδίδει ευελιξία. Η τοποθέτηση των χειριστηρίων έγινε έχοντας ως γνώμονα την εργονομία με αποτέλεσμα την γρήγορη εξοικείωση του χειριστή.
Τρακτέρ Kubota Aste-15
Τρακτέρ KUBOTA ASTE A-17
Τρακτέρ KUBOTA ASTE A-195
Τρακτέρ KUBOTA ASTE A-155


Πέμπτη 21 Απριλίου 2011

Η Έγχυση στους πετρελαιοκινητήρες

Η έγχυση στους πετρελαιοκινητήρες των ΤΡΑΚΤΕΡ πραγματοποιείται πριν το ΑΝΣ (Άνω Νεκρό Σημείο) όπως φαίνεται στην εικόνα ανάφλεξη-εκτόνωση στον χώρο καύσης επειδή έτσι πραγματοποιείται η καύση του μείγματος, η ανάμειξη του πετρελαίου με τον αέρα και η εξαέρωση του. Για την ορθή ανάμειξη πρέπει το πετρέλαιο:

  • Να διαιρεθεί σε πολύ μικρά σταγονίδια.
  • Να απλωθεί σε όλο τον χώρο καύσης.
  • Να αναμειχθεί ομοιόμορφα ο αέρας με τα σταγονίδια.
  • Να εξατμισθεί εντελώς.

Τετάρτη 20 Απριλίου 2011

Σύστημα τροφοδοσίας καυσίμου

Το σύστημα προσαγωγής και έγχυσης καυσίμου σε μια πετρελαιομηχανή ΤΡΑΚΤΕΡ έχει τα παρακάτω εξαρτήματα.
  • Ντεπόζιτο (δεξαμενή πετρελαίου).
  • Σωληνάκια προσαγωγής και υπερχείλισης.
  • Φίλτρο καθαρισμού πετρελαίου.
  • Αντλία τροφοδοσίας πετρελαίου.
  • Μπεκ (εγχυτήρας). 
Σωστή καύση επιτυγχάνεται όταν όλα τα προαναφερθέντα μέρη του κινητήρα είναι καθαρά και λειτουργούν.

Δευτέρα 18 Απριλίου 2011

YANMAR AC-10


Εφοδιασμένο με ελαστικές αντιολισθητικές ερπύστριες, έχει ελάχιστη πίεση στο έδαφος (όπως φαίνεται στην παρακάτω εικόνα), με λιγότερη βύθιση ακόμη και από αυτή του ποδιού. Τρακτέρ με εξαιρετική σταθερότητα σε μαλακό χώμα, ιδανικό επίσης για ορεινές περιοχές με μεγάλες κλίσεις και για μικρούς σε έκταση χώρους επειδή έχει άριστη ικανότητα ελιγμών. Είναι σχεδόν ίδιο με τα διαστημικά οχήματα που έχουν σταλεί στο φεγγάρι γι' αυτό η Yanmar το ονόμασε UFO. Είναι πανεύκολο στο χειρισμό.